Ervaar het merk Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Riksja Travel

Riksja Travel, brengt je letterlijk dichterbij

Ga op ontdekking in Amsterdam en ervaar de exotische en oosterse sferen van Thailand. Proef de heerlijke ‘spicy tea’ en ga shoppen in de oudste Thaise winkel van Nederland, waar ze currykruiden verkopen waar je nog nooit van hebt gehoord. Ga lekker lunchen met authentieke Thaise gerechten. Sluit je ogen en waan jezelf aan de andere kant van de wereld.

Riksja travel eendagreis Amsterdam editie kaart
Buddhists in Thailand Riksja Travel

Met de Riksja-plattegrond in je hand volg je de uitgestippelde route door de stad die je langs de leukste Thaise shops en plekjes brengt. Stuk voor stuk zorgvuldig uitgekozen door de reisspecialisten van Riksja. Winkels en eettentjes die je het ware Thailand op de Riksja-manier laten ervaren. Riksja brengt met deze brand activation letterlijk haar populairste bestemming dichterbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

2502 dynamische Google Search-advertenties 41% CTR op een Google Search-campagne
VO-Raad

2502 dynamische Google Search-advertenties

41% CTR op een Google Search-campagne
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Leadcampagne voor Schneider Electric mockup laptop website
Schneider Electric

Leadcampagne voor Schneider Electric

Die slim inspeelt op technische doelgroep
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Groepsfoto bij abri van de campagne
VC Utrecht

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

Social Act
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Stimulansz

Een frisse blik op sociaal-maatschappelijke vraagstukken.

Stimulansz is kennisexpert binnen het sociaal domein.
NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers
Spoorwegmuseum, vrouw deelt boekjes van het museum uit.
Spoorweg Museum

Het Spoorwegmuseum introduceert museumfestival

‘Het leukste reisje van Nederland’

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.