Ervaar het merk Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Riksja Travel

Riksja Travel, brengt je letterlijk dichterbij

Ga op ontdekking in Amsterdam en ervaar de exotische en oosterse sferen van Thailand. Proef de heerlijke ‘spicy tea’ en ga shoppen in de oudste Thaise winkel van Nederland, waar ze currykruiden verkopen waar je nog nooit van hebt gehoord. Ga lekker lunchen met authentieke Thaise gerechten. Sluit je ogen en waan jezelf aan de andere kant van de wereld.

Riksja travel eendagreis Amsterdam editie kaart
Buddhists in Thailand Riksja Travel

Met de Riksja-plattegrond in je hand volg je de uitgestippelde route door de stad die je langs de leukste Thaise shops en plekjes brengt. Stuk voor stuk zorgvuldig uitgekozen door de reisspecialisten van Riksja. Winkels en eettentjes die je het ware Thailand op de Riksja-manier laten ervaren. Riksja brengt met deze brand activation letterlijk haar populairste bestemming dichterbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Utrechts MBO

Samen streven wij naar een Talentenmaatschappij!

Onderwijs draait om meer dan alleen kennis. Ieder talent telt! Creatievelingen, doeners, makers én denkers – ze houden allemaal onze samenleving draaiend.
State of the art powerpoint presentation voor ABN-AMRO MeesPierson
ABN AMRO MeesPierson

Een indrukwekkende sales presentatie die overtuigt

Aandacht voor het verhaal van de klant
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Yilkins

Van branding tot nieuwe website voor Yilkins.

Yilkins, een wereldwijde koploper in circulaire technologieën, zocht hulp bij het versterken van hun merkverhaal en merkbelofte.
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Schneider APC campagne. Vonken? Bescherm uw apparaten eenvoudig tegen schadelijke spanningspieken
Schneider Electric
Salescampagne voor APC
Krantenkoppen over roken. Elke sigaret kost je 28 minuten van je leven.
KWF

PR-actie ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

Informatie vertalen naar het 'hier en nu'

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.