Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht – Een zoektocht door het heden!

Utrechts Archief

Dwaalspoor Utrecht

Dwaalspoor is een innovatief concept dat we uit eigen enthousiasme voor cultuur en Utrecht hebben ontwikkeld. Het is een zoektocht aan de hand van historische foto’s. Alleen als je goed rond kijkt, herken je de oude stad en vind je de route. Interessant voor toeristen, scholieren, dagjesmensen en echte Utrechters.

Concept maakt van passieve foto’s een actieve belevenis

Het Utrechts Archief beschikt over prachtige historische foto’s die door veel te weinig mensen worden gezien. Zoals bij veel culturele instellingen, blijkt de drempel voor verschillende doelgroepen te hoog. Door de zoektocht wordt een veel groter publiek bereikt met ons culturele erfgoed.

Everybody is nu ook officieel uitgever

We zijn sinds juli 2011 geregistreerd als uitgever. We hebben dan ook voor Dwaalspoor een uniek ISBN-nummer zodat het verkocht kan worden via de boekhandels en kadowinkels. Super leuk natuurlijk, om als Creative Agency uit Utrecht overal je eigen boekje te zien liggen.

Interesse in een leuke stadswandeling door Utrecht?

Het fotoboek van de route is te koop bij de verschillende boekhandels, kadoshops en de VVV in Utrecht. De prijs bedraagt 14,90 euro.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Schneider APC campagne. Vonken? Bescherm uw apparaten eenvoudig tegen schadelijke spanningspieken
Schneider Electric
Salescampagne voor APC
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Pictogrammen voor de pensioenfederatie in het groen
Pensioenfederatie

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

Complexe begrippen visualiseren
Manutan Sound Machine - Push te button mockup
Manutan

Manutan SoundMachine, de leukste gadget van Nederland

‘Klanten bellen op of ze er nog eentje mogen!’
Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.
Snelweg tunnel foto
AGMI

Strategische herpositionering AGMI

Een uitstraling die past bij de nieuwe visie
Mizuno

Een online campagne sprint voor Mizuno’s e-commerce doelen.

Mizuno wilde de return on ad spend (ROAS) verbeteren om haar ambitieuze e-commerce doelen te behalen.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.