Doe je mee aan Oogfitness? – Inhaker op WorldSightDay voor Bayer

Bayer

Internationale  WorldSightDay 

Voor farmaceut Bayer is maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijk element in hun bedrijfsvoering. Daar hoort preventie, naast genezing, bij.

Om bij de internationale WorldSightDay aan te haken, vroeg Bayer ons om iets te bedenken dat oogproblemen kon helpen voorkomen. Met alle schermen in het leven van de moderne mens natuurlijk geen overbodige luxe: onze ogen kunnen alle hulp gebruiken.

De oplossing: Oogfitness

Daarom kwamen we met Oogfitness: een instructievideo met een serie simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden. De oefeningen bestonden uit knipperen, verschillende kanten op kijken, de ogen een tijdje sluiten en focussen. Ook integreerden we een kleine maar effectieve oogtest in Oogfitness, zodat je de gezondheid van je ogen kon testen.

Simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden Bayer deelde de instructievideo op sociale media tijdens WorldSightDay, en hielp zo mee in de algemene awareness rondom oog-gezondheid.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Spoorwegmuseum, vrouw deelt boekjes van het museum uit.
Spoorweg Museum

Het Spoorwegmuseum introduceert museumfestival

‘Het leukste reisje van Nederland’
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Riksja reisprofiel mockup ipad
Riksja Travel

Interactieve campagne voor Riksja veel gedeeld op social media

Wat voor reiziger ben jij?
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.