Doe je mee aan Oogfitness? – Inhaker op WorldSightDay voor Bayer

Bayer

Internationale  WorldSightDay 

Voor farmaceut Bayer is maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijk element in hun bedrijfsvoering. Daar hoort preventie, naast genezing, bij.

Om bij de internationale WorldSightDay aan te haken, vroeg Bayer ons om iets te bedenken dat oogproblemen kon helpen voorkomen. Met alle schermen in het leven van de moderne mens natuurlijk geen overbodige luxe: onze ogen kunnen alle hulp gebruiken.

Oogfitness v1

De oplossing: Oogfitness

Daarom kwamen we met Oogfitness: een instructievideo met een serie simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden. De oefeningen bestonden uit knipperen, verschillende kanten op kijken, de ogen een tijdje sluiten en focussen. Ook integreerden we een kleine maar effectieve oogtest in Oogfitness, zodat je de gezondheid van je ogen kon testen.

Simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden Bayer deelde de instructievideo op sociale media tijdens WorldSightDay, en hielp zo mee in de algemene awareness rondom oog-gezondheid.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Ho ho, check je CAO
CNV Vakmensen

Ledenwervingscampagne voor CNV: Ho ho, check je cao!

Hoe motiveer je jong werkenden om lid te worden van CNV?
Riksja travel mockup reisgenoten test.
Riksja Travel

Online reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?
Krantenkoppen over roken. Elke sigaret kost je 28 minuten van je leven.
KWF

PR-actie ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

Informatie vertalen naar het 'hier en nu'
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Stichting ALS Nederland

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA