De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig – Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging

Universiteit Utrecht

Cybercrime is een vast onderdeel van het leven geworden. Alle bedrijven moeten er natuurlijk rekening mee houden, maar kennisinstellingen zoals de Universiteit Utrecht vereisen extra aandacht voor dit onderwerp. De UU vroeg ons om een awareness-campagne te ontwikkelen waarmee medewerkers en studenten hun eigen verantwoordelijkheid zouden zien én nemen.

Cyber security campagne Universiteit Utrecht
Wobbler voor meer awareness

Switch on Security

Wij ontwikkelden daarom de campagne Switch on Security, waarmee we de doelgroep in het Nederlands én Engels opriepen om veilig te werken.

De nadruk lag daarbij op gemak: informatiebeveiliging moet simpelweg niet teveel werk kosten. Het schuifje visualiseerde dat gemak in onze campagne.

Utrechts reclamebureau

We zijn zelf natuurlijk een Creative Agency uit Utrecht. En voor enkele pinguins was het dan ook superleuk om weer even terug te zijn in de UU. Mooie tijd, die studententijd

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Groepsfoto bij abri van de campagne
VC Utrecht

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

Social Act
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Kiremko

Wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch
CNV vakmensen

Awareness campagne voor iedereen met een zwaar beroep.

CNV wilde de urgentie van het behoud van de Regeling Vervroegd Uittreden (RVU) benadrukken en bewustwording creëren bij politici en de bredere samenleving.
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Ictivity

In Ictivity’s rebranding staat de mens voorop.

Met een nieuwe missie en visie was Ictivity al in transitie naar een nieuwe identiteit.
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Stichting ALS Nederland

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.