De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig – Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging

Universiteit Utrecht

Cybercrime is een vast onderdeel van het leven geworden. Alle bedrijven moeten er natuurlijk rekening mee houden, maar kennisinstellingen zoals de Universiteit Utrecht vereisen extra aandacht voor dit onderwerp. De UU vroeg ons om een awareness-campagne te ontwikkelen waarmee medewerkers en studenten hun eigen verantwoordelijkheid zouden zien én nemen.

Universiteit Utrecht - Veilig werken - 2
Universiteit Utrecht - Veilig werken - 3
Universiteit Utrecht - Switch on Security 1 - EN
Universiteit Utrecht - Veilig werken - 1
Cyber security campagne Universiteit Utrecht
Wobbler voor meer awareness

Switch on Security

Wij ontwikkelden daarom de campagne Switch on Security, waarmee we de doelgroep in het Nederlands én Engels opriepen om veilig te werken.

De nadruk lag daarbij op gemak: informatiebeveiliging moet simpelweg niet teveel werk kosten. Het schuifje visualiseerde dat gemak in onze campagne.

Utrechts reclamebureau

We zijn zelf natuurlijk een Creative Agency uit Utrecht. En voor enkele pinguins was het dan ook superleuk om weer even terug te zijn in de UU. Mooie tijd, die studententijd

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
Dwaalspoor mockup geprint boek
Utrechts Archief

Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht

Een zoektocht door het heden!
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum
CNV vakmensen

Awareness campagne voor iedereen met een zwaar beroep.

CNV wilde de urgentie van het behoud van de Regeling Vervroegd Uittreden (RVU) benadrukken en bewustwording creëren bij politici en de bredere samenleving.
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Snelweg tunnel foto
AGMI

Strategische herpositionering AGMI

Een uitstraling die past bij de nieuwe visie
Ik heb nooit mezelf mogen zijn - homeseksualiteit is van alle tijden. Oudere man op een stoel.
Nationaal Ouderenfonds

Bewustwordingscampagne voor roze ouderen raakt gevoelige snaar

'Ik heb nooit mezelf mogen zijn'.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA