De positiefste mobiliteits­campagne ooit. Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park

Utrecht Science PArk

Bouw aan de wereld van morgen

De bouw en verbouw van Utrecht Science Park leverde, zoals dat gaat met bouwprojecten, verkeershinder op. En daar kan je dan verontschuldigend over communiceren, maar je kan ook op zoek naar manieren om er iets leuks van te maken.

Om te laten zien dat Utrecht Science Park bouwt aan de wereld van morgen, hebben we daarom een serie social video’s ontwikkeld met een positieve benadering.

Utrecht Science Park Social

Fietsserenade

Om fietsende forenzen te bedanken voor hun milieuvriendelijke, ruimtevriendelijke en conditievriendelijke keuze, schreven wij samen met een gepassioneerde singer-songwriter een fietsserenade. Een bakfietsserenade, om precies te zijn. We reden onze muzikant rond en lieten hem argeloze fietsers een serenade brengen.

Valet File

Niet iedereen kán met de fiets of het OV komen. Om hen tijdens de dagelijkse spitsfiles rondom Utrecht Science Park wat te ontlasten, introduceerden we de pilot ‘Valet File’. Studenten namen voor jou 10 minuutjes het stuur over, terwijl jij achterin je eigen auto even rustig een krantje zat te lezen.

Campus Bikes

Voor betere mobiliteit óp de campus kwam Utrecht Science Park met Campus Bikes: vrij beschikbare fietsen die je overal kon pakken en wegzetten. Om de Campus Bikes aan het rijden te krijgen bedachten wij 5 grappige redenen waarom het een goed idee is: van versiermachine tot fitnessapparaat.

Sportieve Pinguins

En natuurlijk gaan wij vanuit ons reclamebureau in Utrecht, zelf ook altijd met de fiets naar Utrecht Science Park :)

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Dwaalspoor mockup geprint boek
Utrechts Archief

Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht

Een zoektocht door het heden!
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
VGZ campagne foto. 3 vrienden in de buitenlucht met een 3D bril op die popcorn zitten te eten en te lachen.
VGZ
Gelukkige mensen zijn minder ziek!
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
CNV vakmensen

Awareness campagne voor iedereen met een zwaar beroep.

CNV wilde de urgentie van het behoud van de Regeling Vervroegd Uittreden (RVU) benadrukken en bewustwording creëren bij politici en de bredere samenleving.
EBU

Van Jaarcongres tot Festival

Rebranding voor Utrechtse EBU
Pictogrammen voor de pensioenfederatie in het groen
Pensioenfederatie

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

Complexe begrippen visualiseren

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.