De groei van Steck begon in de vruchtbare grond van Everybody Likes Penguins.

Steck

Van logo tot persbericht en daar voorbij

Op 6 mei 2020 opende het Utrechtse tuincentrum Steck zijn deuren. De ‘proeftuin voor groenmakers’ is gevestigd in Utrecht, in het pand waar voorheen Tuincentrum Overvecht zat. De komende jaren zal Steck uitgroeien tot een verzamelpand waarin lokale groene ondernemers hun waren verkopen. Een groots plan, waar wij actief over hebben meegedacht.

Visual Identity voorbeelden retail store
Steck logo
Styleguide Visual Identity Retail store

Visual identity

Reclamebureau Everybody Likes Penguins mocht bovendien de hele branding doen, van logo en tagline tot gevelbanners, persberichten en sociale kanalen.

Naam wordt huisstijl

De naam was het enige vaste element toen we de opdracht kregen. ‘Steck’ verwijst mooi naar het laten groeien van een stekje, en geeft daar direct een thuis-gevoel aan. Dat gaf ons de basis voor het logo, dat we op dezelfde manier geworteld wilden maken. Bovendien wilden we uitstralen dat Steck sterk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuzeerk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuze.

Ben je benieuwd hoe Creative Agency Everybody Likes Penguins voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder heeft laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Unito

Social video in 3 talen voor de slimme kraan van Unito

Social video voor Unito, uitdager in kranen
Veiligheidsregio Landelijk

Veilig Huis Vinkie maakt huiseigenaren bewust van energieveiligheid.

Om de veiligheidsrisico's van de energietransitie onder de aandacht te brengen, introduceerden we 'Veilig Huis Vinkie'
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print
Eerste NL droge-racen in Utrecht RTL nieuws
Hoog Catherijne

Bijna 20 miljoen views voor free publicity campagne

Impuls voor branding Hoog Catharijne
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Bayer

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid

Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA