Online stresstest zorgt voor aandacht voor veel het eerste Stresstival

Charlie Jones

Stress is niet slecht

De school of stress is een organisatie die erop gericht is om stressbewustzijn bij mensen te vergroten: stress is niet slecht, zolang je er maar goed mee om gaat. Om die boodschap te verspreiden bedachten we het NK Stress. Tijdens dit evenement zouden verschillende mensen tegen elkaar strijden in verschillende categorieën.

NK STRESS - startscherm
NK STRESS - vraag
NK stress test vraag 2

Test & deel

Om je te kwalificeren voor het NK Stress moest je door de voorrondes komen, die wij ontwikkelden. We creëerden de speciale actiesite NKStress.nl waar we wetenschappelijk onderbouwde data omzetten in slimme, korte vragen. Zo konden we testen welke personen goed waren in het gebruiken en verwerken van stress. Naast de eigen verspreiding van de test stimuleerden we de deelnemers om hun uitslag met collega’s te delen. Zo ging het NK Stress niet alleen leven tijdens het evenement, maar ook op kantoren en werkplekken door heel Nederland.

Persoonlijke score

Verschillende scores leidden tot verschillende classificaties. De scorepagina was daarom helemaal toegespitst op het persoonlijke resultaat van elke deelnemer.

Ode aan stress in Utrecht

Het eerste Stresstival werd georganiseerd in Utrecht. Onder andere Professor Erik Scherder en Mark Tuitert lieten zien dat stress een essentieel onderdeel is van ons dagelijks leven. Natuurlijk waren wij als Utrechts Reclamebureau erbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Schneider APC campagne. Vonken? Bescherm uw apparaten eenvoudig tegen schadelijke spanningspieken
Schneider Electric
Salescampagne voor APC
Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
Dwaalspoor mockup geprint boek
Utrechts Archief

Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht

Een zoektocht door het heden!
Branding­campagne voor Steck Van logo tot persbericht en daar voorbij
Steck

Branding­campagne voor Steck

Van logo tot persbericht en daar voorbij
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Ervaringen met energie website design in een mockup
Milieu Centraal

Persoonlijke ervaringen delen op ErvaringenMetEnergie.nl

Authentieke ervaringen zijn geloofwaardig
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht
FSC

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

HEMA Nederland shared animatie op Facebook en levert alleen al 17.000 views

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.