Online stresstest zorgt voor aandacht voor veel het eerste Stresstival

Charlie Jones

Stress is niet slecht

De school of stress is een organisatie die erop gericht is om stressbewustzijn bij mensen te vergroten: stress is niet slecht, zolang je er maar goed mee om gaat. Om die boodschap te verspreiden bedachten we het NK Stress. Tijdens dit evenement zouden verschillende mensen tegen elkaar strijden in verschillende categorieën.

NK STRESS - startscherm
NK STRESS - vraag
NK stress test vraag 2

Test & deel

Om je te kwalificeren voor het NK Stress moest je door de voorrondes komen, die wij ontwikkelden. We creëerden de speciale actiesite NKStress.nl waar we wetenschappelijk onderbouwde data omzetten in slimme, korte vragen. Zo konden we testen welke personen goed waren in het gebruiken en verwerken van stress. Naast de eigen verspreiding van de test stimuleerden we de deelnemers om hun uitslag met collega’s te delen. Zo ging het NK Stress niet alleen leven tijdens het evenement, maar ook op kantoren en werkplekken door heel Nederland.

Persoonlijke score

Verschillende scores leidden tot verschillende classificaties. De scorepagina was daarom helemaal toegespitst op het persoonlijke resultaat van elke deelnemer.

Ode aan stress in Utrecht

Het eerste Stresstival werd georganiseerd in Utrecht. Onder andere Professor Erik Scherder en Mark Tuitert lieten zien dat stress een essentieel onderdeel is van ons dagelijks leven. Natuurlijk waren wij als Utrechts Reclamebureau erbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.