Online stresstest zorgt voor aandacht voor veel het eerste Stresstival

Charlie Jones

Stress is niet slecht

De school of stress is een organisatie die erop gericht is om stressbewustzijn bij mensen te vergroten: stress is niet slecht, zolang je er maar goed mee om gaat. Om die boodschap te verspreiden bedachten we het NK Stress. Tijdens dit evenement zouden verschillende mensen tegen elkaar strijden in verschillende categorieën.

NK STRESS - startscherm
NK STRESS - vraag
NK stress test vraag 2

Test & deel

Om je te kwalificeren voor het NK Stress moest je door de voorrondes komen, die wij ontwikkelden. We creëerden de speciale actiesite NKStress.nl waar we wetenschappelijk onderbouwde data omzetten in slimme, korte vragen. Zo konden we testen welke personen goed waren in het gebruiken en verwerken van stress. Naast de eigen verspreiding van de test stimuleerden we de deelnemers om hun uitslag met collega’s te delen. Zo ging het NK Stress niet alleen leven tijdens het evenement, maar ook op kantoren en werkplekken door heel Nederland.

Persoonlijke score

Verschillende scores leidden tot verschillende classificaties. De scorepagina was daarom helemaal toegespitst op het persoonlijke resultaat van elke deelnemer.

Ode aan stress in Utrecht

Het eerste Stresstival werd georganiseerd in Utrecht. Onder andere Professor Erik Scherder en Mark Tuitert lieten zien dat stress een essentieel onderdeel is van ons dagelijks leven. Natuurlijk waren wij als Utrechts Reclamebureau erbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Ictivity

In Ictivity’s rebranding staat de mens voorop.

Met een nieuwe missie en visie was Ictivity al in transitie naar een nieuwe identiteit.
Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum
Bron magazine mockup met vrouw in de duinen op de cover
Stichting 100% Heuvelrug

Glossy voor awareness over water

Het vloeibare goud van de Heuvelrug
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.