Nationale naamsbekendheid stijgt met 11% Klein project, groot verschil

Wilde Ganzen

Alles begint klein

Wilde Ganzen is een uniek goed doel. Door kleine projecten in derdewereldlanden te steunen maakt Wilde Ganzen een groot verschil in de levens van gewone mensen. Klein maakt groot, dat is de kern van het verhaal, al sinds 1957.

Wilde-Ganzen-A1-scaled
Schermafbeelding-2020-05-13-om-15.39.20

Met als doelstelling om de bekendheid van Wilde Ganzen met 5% te laten stijgen, ontwikkelden wij de campagne ‘Alles begint klein’. Daarin legden we de nadruk op piepkleine objecten die levensgrote consequenties hebben. Een pen, een maïskorrel, een vaccinatie – allemaal klein, maar met de impact om dokters, rijke oogsten en gezonde gezinnen voort te brengen.
We bereikten heel Nederland via nationale radio, print, snelwegreclame, social media en display bannering. Na 3 maanden was de naamsbekendheid van Wilde Ganzen door onze nationale reclamecampagne gestegen met 11%!

Branding Agency Everybody Likes Penguins bouwt samen met een hele grote en diverse groep klanten aan een sterke merken. Ben je benieuwd hoe we voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder hebben laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.