Master Wrapper pakt uit en geeft ’t inpakken van kerstkado’s een magische twist.

De Bijenkorf

Branding campagne voor Bijenkorf

De kerst-campagne van de Bijenkorf draaide om het thema ‘Samen is het magisch’, waarbij verbinding centraal stond. De Bijenkorf vroeg ons om dit door te vertalen naar een concept dat die verbinding doorvertaalde naar een aanschaf in de winkel. Konden we wel wat mee.

In gesprek met een ‘Master Wrapper’

Of het nou gaat om de allerduurste smartwatch of een kookboek in de sale, achter elk cadeau zit een bijzonder verhaal. Daarom vroegen wij een ‘Master Wrapper’ van de Bijenkorf om het gesprek met klanten aan te gaan – op zoek naar dat verhaal áchter het cadeau.

De Master Wrapper pakte het cadeau prachtig in, en tegelijkertijd hoorden we persoonlijke verhalen, gebeurtenissen en herinneringen. In vijf video’s kwamen de meest uiteenlopende emoties voorbij.

Retailmarketingcampagne: Social video Bijenkorf Utrecht

Enthousiaste reacties

De reacties op Facebook logen er niet om. Afhankelijk van het verhaal lazen we “Wat een heftig en bijzonder verhaal” en “Ahhhh super leuk!!” en zelfs reacties vol hartjes en smilies. Met 185.000 complete views is de branding campagne met recht succesvol te noemen.

Bijenkorf Utrecht

Deze video is opgenomen in de Bijenkorfvestiging in Utrecht. Dat was niet alleen makkelijk voor onze ‘Master Wrapper’, omdat hij in dit filiaal werkt, maar ook voor ons. Lekker dicht bij de studio van ons Reclamebureau in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.