Eigen label, eigen stijl. Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden

Like Honey

Recent lanceerden we ons nieuwe label Like Honey: het inbound marketingbureau waar je klanten als vliegen op afkomen. Hiervoor wilden we ook een compleet eigen stijl neerleggen, die fris oogt en boven alles aantrekkelijk is. Na lang wikken en wegen besloten we om onszelf daarvoor in te zetten 😉

Like Honey - promo
Like Honey shirt
Like Honey 1
Like Honey 2

Ontwerp dat blijft plakken

We combineerden de zeshoek van een honingraat met een warmfrisse geeltoon, die samen een flinke aantrekkingskracht oproepen. Het font is simpel maar krachtig, net als de resultaatgerichte werkwijze van Like Honey. Combineer dat dan weer met excentrieke fotografie en je kán eigenlijk al niet meer wegkijken.

Klik hier als je meer wilt weten over inbound marketing. Of kom gezellig langs voor een heerlijke koffie. Like Honey is net als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd in de Werkspoorfabriek in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

CNV Vakmensen

Nu weet iedereen wat de vakbond nou eigenlijk doet

Merkkennis-campagne voor CNV Vakmensen
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Eerste NL droge-racen in Utrecht RTL nieuws
Hoog Catherijne

Bijna 20 miljoen views voor free publicity campagne

Impuls voor branding Hoog Catharijne
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
VGZ campagne foto. 3 vrienden in de buitenlucht met een 3D bril op die popcorn zitten te eten en te lachen.
VGZ
Gelukkige mensen zijn minder ziek!
Website mockup van de campagne. Op de iPhone zie je een koppel in een hartje staan en de optie om het op Facebook te delen.
de Bijenkorf

Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn

Mijn hart klopt voor jou…
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

State of the art powerpoint presentation voor ABN-AMRO MeesPierson
ABN AMRO MeesPierson

Een indrukwekkende sales presentatie die overtuigt

Aandacht voor het verhaal van de klant

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.