Eigen label, eigen stijl. Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden

Like Honey

Recent lanceerden we ons nieuwe label Like Honey: het inbound marketingbureau waar je klanten als vliegen op afkomen. Hiervoor wilden we ook een compleet eigen stijl neerleggen, die fris oogt en boven alles aantrekkelijk is. Na lang wikken en wegen besloten we om onszelf daarvoor in te zetten 😉

Like Honey shirt
Like Honey 1
Like Honey 2

Ontwerp dat blijft plakken

We combineerden de zeshoek van een honingraat met een warmfrisse geeltoon, die samen een flinke aantrekkingskracht oproepen. Het font is simpel maar krachtig, net als de resultaatgerichte werkwijze van Like Honey. Combineer dat dan weer met excentrieke fotografie en je kán eigenlijk al niet meer wegkijken.

Klik hier als je meer wilt weten over inbound marketing. Of kom gezellig langs voor een heerlijke koffie. Like Honey is net als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd in de Werkspoorfabriek in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Veiligheidsregio Landelijk

Veilig Huis Vinkie maakt huiseigenaren bewust van energieveiligheid.

Om de veiligheidsrisico's van de energietransitie onder de aandacht te brengen, introduceerden we 'Veilig Huis Vinkie'
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.