De Bijenkorf zoekt de emotie op met Eau de mama campagne

de Bijenkorf

Eau de Mama parfum

Voor Moederdag kwam de Bijenkorf met ‘Eau de Mama’, een lekker parfum met een gegrafeerde boodschap van de gever. De Bijenkorf vroeg ons om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen naar de winkel zouden komen om een Eau de Mama met persoonlijke boodschap aan te schaffen.

Interviews op de winkelvloer

Zo’n persoonlijk moederdagcadeau als Eau de Mama vraagt natuurlijk om de persoonlijke verhalen áchter de gravering. Want vaak zit achter woorden als ‘je bent de liefste’ een lange geschiedenis.

Daarom gingen wij met een camera de winkel in en vroegen shoppers welke boodschap zij voor hun moeder hadden. Stuk voor stuk spraken ze over de liefde, zorg en gezelligheid van hun moeder. Soms maakte dat zelfs een traantje los bij de verteller… en ontroering bij de kijker.

Uitverkocht

Het resultaat? Twee dagen voor Moederdag was Eau de Mama al uitverkocht. Gelukkig waren er nog wel andere parfums te koop, zodat zoons en dochters hun moeder toch nog een boodschap konden laten graveren.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Skibewijs website mockup Allianz
Allianz

Het skibewijs gaat de grens over naar België

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen
ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

ALD Automotive, een van de koplopers in de leasewereld, stond voor een interessante uitdaging.
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.