Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

de Bijenkorf

Digitaal kraslot. Jij bent de hoofdprijs uit de loterij!

De Bijenkorf speelt slim in op de traditie dat je je partner of stille liefde een verrassend bericht stuurt met Valentijnsdag. Een persoonlijk digitaal kraslot waarbij jij als afzender de hoofdprijs bent. Voor je grote liefde ben jij het lot uit de loterij. Je ziet bij het krassen ook meteen producten die je voor je partner kunt kopen. En op het bedankt-scherm zelfs een top 10 van cadeaus die je direct in de webshop kunt bestellen.

Digitaal kraslot voor de Bijenkorf
Open gekrapt digitaal kraslot voor de Bijenkorf

Online activatie van je klanten

De Bijenkorf heeft een groot bereik via owned media. De nieuwsbrief is populair en ook de Facebook fanpage heeft veel volgers. Door deze groep te verleiden met een leuke online merkactivatie om voor Valentijnsdag iets speciaals te doen, ben je meteen weer top-of-mind voor eventuele Valentijnscadeaus. Naast de owned media wordt via sponsored posts en banners het bereik vergroot. Een andere campagne op basis van dezelfde strategie is de kerstcampagne, ook deze is een groot succes geworden. We hebben een ouderwets gezellig sneeuwbolletje doorvertaald naar een virale campagne.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Website mockup van de campagne. Op de iPhone zie je een koppel in een hartje staan en de optie om het op Facebook te delen.
de Bijenkorf

Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn

Mijn hart klopt voor jou…
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
CNV Vakmensen

Nu weet iedereen wat de vakbond nou eigenlijk doet

Merkkennis-campagne voor CNV Vakmensen
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
Photoshoot voor brandingcampagne voor Detron in de Ardennen
Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Als één team naar de Ardennen
Shanks screenshot van de animatie. Je ziet hoe de vuilniswagen zijn afval stort en wat er mee wordt gedaan.
Shanks

Animatie brengt de wereld van Shanks tot leven

De meest groene afvalverwerker gaat voor recycling
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Riksja travel mockup reisgenoten test.
Riksja Travel

Online reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.