Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS. Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Stichting ALS Nederland

Wandelend geld ophalen

De Nijmeegse Vierdaagse is niet voor elke wandelaar weggelegd. Sommigen lopen liever meer, anderen weer wat minder. Wandelen, dat doen ze in elk geval wel. Voor Stichting ALS Nederland was deze groep al enkele edities van de Vierdaagse een dankbare groep actievoerders: zij haalden voor elke gelopen kilometer geld op voor onderzoek om ALS de wereld uit te helpen.

Social mock-up van iPhone met ALS Hierdaagse advertentie erin

Een goede naam is het halve werk

ALS Nederland vroeg ons om deze actie een eigen gezicht te geven, om zo meer mensen mee te laten lopen in de strijd tegen ALS.

Loop mee met de ALS Hierdaagse

Wij bedachten daarom de naam ‘ALS Hierdaagse’, de wandeltocht die je kan doen waar je maar bent. Onder die naam nodigden we wandelaars uit om geld in te zamelen voor elke kilometer die ze liepen. Deed je dat, dan was je een heuse #ALSmeeloper.

Logo, stijl en uitingen

De Hierdaagse kreeg een logo en bijpassende stijl. We maakten ook social posts voor wandelaars om zelf te delen en een animatie die Stichting ALS als promoted post inzette op diverse kanalen.

Door deze merkactivatie werd de Nijmeegse Vierdaagse niet alleen een gezellig event voor duizenden wandelaars, maar ook een vehikel voor onderzoek tegen de genadeloze ziekte ALS.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Manutan Sound Machine - Push te button mockup
Manutan

Manutan SoundMachine, de leukste gadget van Nederland

‘Klanten bellen op of ze er nog eentje mogen!’
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Utrechts MBO

Samen streven wij naar een Talentenmaatschappij!

Onderwijs draait om meer dan alleen kennis. Ieder talent telt! Creatievelingen, doeners, makers én denkers – ze houden allemaal onze samenleving draaiend.
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.
Photoshoot voor brandingcampagne voor Detron in de Ardennen
Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Als één team naar de Ardennen

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.