Ervaar het merk Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Riksja Travel

Riksja Travel, brengt je letterlijk dichterbij

Ga op ontdekking in Amsterdam en ervaar de exotische en oosterse sferen van Thailand. Proef de heerlijke ‘spicy tea’ en ga shoppen in de oudste Thaise winkel van Nederland, waar ze currykruiden verkopen waar je nog nooit van hebt gehoord. Ga lekker lunchen met authentieke Thaise gerechten. Sluit je ogen en waan jezelf aan de andere kant van de wereld.

Riksja travel eendagreis Amsterdam editie kaart
Buddhists in Thailand Riksja Travel

Met de Riksja-plattegrond in je hand volg je de uitgestippelde route door de stad die je langs de leukste Thaise shops en plekjes brengt. Stuk voor stuk zorgvuldig uitgekozen door de reisspecialisten van Riksja. Winkels en eettentjes die je het ware Thailand op de Riksja-manier laten ervaren. Riksja brengt hiermee letterlijk haar populairste bestemming dichterbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.