Ervaar het merk Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Riksja Travel

Riksja Travel, brengt je letterlijk dichterbij

Ga op ontdekking in Amsterdam en ervaar de exotische en oosterse sferen van Thailand. Proef de heerlijke ‘spicy tea’ en ga shoppen in de oudste Thaise winkel van Nederland, waar ze currykruiden verkopen waar je nog nooit van hebt gehoord. Ga lekker lunchen met authentieke Thaise gerechten. Sluit je ogen en waan jezelf aan de andere kant van de wereld.

Riksja travel eendagreis Amsterdam editie kaart
Buddhists in Thailand Riksja Travel

Met de Riksja-plattegrond in je hand volg je de uitgestippelde route door de stad die je langs de leukste Thaise shops en plekjes brengt. Stuk voor stuk zorgvuldig uitgekozen door de reisspecialisten van Riksja. Winkels en eettentjes die je het ware Thailand op de Riksja-manier laten ervaren. Riksja brengt hiermee letterlijk haar populairste bestemming dichterbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
CNV Vakmensen

Nu weet iedereen wat de vakbond nou eigenlijk doet

Merkkennis-campagne voor CNV Vakmensen
Dwaalspoor mockup geprint boek
Utrechts Archief

Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht

Een zoektocht door het heden!
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Stimulansz

Een frisse blik op sociaal-maatschappelijke vraagstukken.

Stimulansz is kennisexpert binnen het sociaal domein.
Pictogrammen voor de pensioenfederatie in het groen
Pensioenfederatie

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

Complexe begrippen visualiseren
Leadcampagne voor Schneider Electric mockup laptop website
Schneider Electric

Leadcampagne voor Schneider Electric

Die slim inspeelt op technische doelgroep

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.