Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid. Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’

Bayer

Voorjaarsvermoeidheid campagne

We hebben een campagne ontwikkeld voor Bayer, voor het bereiken van mensen die last hebben van voorjaarsmoeheid. Door de juiste inzet van Facebook, een actiewebsite, PR en een innovatie app, hebben we de doelgroep geactiveerd.

Facebook advertentiecampagne

Hoe bereik je mensen met voorjaarsmoeheid? Via Facebook kun je heel gericht een specifieke doelgroep benaderen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om single vrouwen uit Groningen op hun verjaardag een bepaalde advertentie te laten zien. Voor deze campagne hebben we verschillende doelgroepen aangesproken en gemeten welke doelgroep het meest reageert en naar de actiewebsite gaat. Meten is weten.

Actiewebsite biedt persoonlijke energietest

In samenwerking met het GfK hebben we een persoonlijke energietest ontwikkeld. Deze meet hoe energiek je bent ten opzichte van je leeftijdgenoten. Deze test vormt de kern van de actiewebsite van de campagne. De glossy uitstraling maakt de test leuk om te doen. Een incentive verleidt mensen om hun ‘score’ te posten op social media.

App maakt van je smartphone een ‘wake-up light’

Zelfs met voorjaarsmoeheid laat deze innovatieve app je stralend wakker worden. Voortaan schijnt iedere ochtend de zon: ‘rise and shine’! Vanwege het innovatieve karakter schrijven blogs uitgebreid over de nieuwe app. Het buitenland heeft ook al interesse getoond.

PR-acties op televisie, met voorlichting over het thema voorjaarsmoeheid
Het thema voorjaarsmoeheid is actueel in april. Door het bieden van kwalitatieve informatie krijg je op radio en televisie een podium. Hiermee trek je als vitamine merk het onderwerp naar je toe. Je bouwt vertrouwen op.

Lees meer over de volgende campagne onderdelen:

  • Innovatieve app: morning energy alarm clock. Meer dan 10.000 downloads.
  • Facebookadvertenties trekken doelgroep naar actiewebsite.

Ben je benieuwd hoe Branding Agency Everybody Likes Penguins voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder heeft laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.