De Bijenkorf zoekt de emotie op met Eau de mama campagne

de Bijenkorf

Eau de Mama parfum

Voor Moederdag kwam de Bijenkorf met ‘Eau de Mama’, een lekker parfum met een gegrafeerde boodschap van de gever. De Bijenkorf vroeg ons om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen naar de winkel zouden komen om een Eau de Mama met persoonlijke boodschap aan te schaffen.

Interviews op de winkelvloer

Zo’n persoonlijk moederdagcadeau als Eau de Mama vraagt natuurlijk om de persoonlijke verhalen áchter de gravering. Want vaak zit achter woorden als ‘je bent de liefste’ een lange geschiedenis.

Daarom gingen wij met een camera de winkel in en vroegen shoppers welke boodschap zij voor hun moeder hadden. Stuk voor stuk spraken ze over de liefde, zorg en gezelligheid van hun moeder. Soms maakte dat zelfs een traantje los bij de verteller… en ontroering bij de kijker.

Uitverkocht

Het resultaat? Twee dagen voor Moederdag was Eau de Mama al uitverkocht. Dat is wat een goede merkactivatie teweeg kan brengen bij een sales campagne. Gelukkig waren er nog wel andere parfums te koop, zodat zoons en dochters hun moeder toch nog een boodschap konden laten graveren.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.
Climate Planet Utrecht logo met blauwe wereld.
Climate Planet Utrecht

Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut

Samen een wereld te winnen!
Photoshoot voor brandingcampagne voor Detron in de Ardennen
Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Als één team naar de Ardennen
Schneider APC campagne. Vonken? Bescherm uw apparaten eenvoudig tegen schadelijke spanningspieken
Schneider Electric
Salescampagne voor APC
Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum
Flashmob Amsterdam Trombosestichting Nederland op museumplein
Trombosestichting Nederland

Aandacht voor trombose met unieke flashmob op Museumplein

Groot bereik via free publicity
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Pictogrammen voor de pensioenfederatie in het groen
Pensioenfederatie

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

Complexe begrippen visualiseren
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.