Beeldbank op maat voor Roche Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk

Roche

Beelden voor beeldbank

De farmaceut Roche gebruikt veel verschillende beelden voor allerlei communicatie-uitingen. Door de grote diversiteit aan producten, doelgroepen en doelstellingen moet er echt wat te kiezen vallen. Roche vroeg ons om een nieuwe serie beelden te ontwikkelen voor hun beeldbank, die aan deze eisen zouden voldoen.

Medische scene voor bedrijfsbeeldbank
Foto voor beeldbank Roche
Beeldbank foto op verschillende locaties voor communicatie-uitingen
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen

In 5 dagen schoten we bijna 3000 foto’s op 6 locaties met 11 acteurs. In de postproductie kozen we uiteindelijk, samen met de klant, de beste 100 foto’s die de beeldbank ook daadwerkelijk in gingen. In het eindresultaat kwam alles terug:

een grote diversiteit aan acteurs (in leeftijd, afkomst en positie), emotie (van dolblij tot bedroefd) en situatie (van doktersbezoek tot vergadering en van huiskamer tot laboratorium).

De corona-pauze

Halverwege de shoot kwam Corona het land binnenzetten, en waren we gedwongen om de opnames te pauzeren. De rest van de shoot werd vervolgens onder strikte veiligheidsvoorschriften afgewerkt – met succes natuurlijk!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Climate Planet Utrecht logo met blauwe wereld.
Climate Planet Utrecht

Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut

Samen een wereld te winnen!
Yilkins

Van branding tot nieuwe website voor Yilkins.

Yilkins, een wereldwijde koploper in circulaire technologieën, zocht hulp bij het versterken van hun merkverhaal en merkbelofte.
Shanks screenshot van de animatie. Je ziet hoe de vuilniswagen zijn afval stort en wat er mee wordt gedaan.
Shanks

Animatie brengt de wereld van Shanks tot leven

De meest groene afvalverwerker gaat voor recycling
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Ictivity

In Ictivity’s rebranding staat de mens voorop.

Met een nieuwe missie en visie was Ictivity al in transitie naar een nieuwe identiteit.
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA