Beeldbank op maat voor Roche Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk

Roche

Beelden voor beeldbank

De farmaceut Roche gebruikt veel verschillende beelden voor allerlei communicatie-uitingen. Door de grote diversiteit aan producten, doelgroepen en doelstellingen moet er echt wat te kiezen vallen. Roche vroeg ons om een nieuwe serie beelden te ontwikkelen voor hun beeldbank, die aan deze eisen zouden voldoen.

Medische scene voor bedrijfsbeeldbank
Foto voor beeldbank Roche
Beeldbank foto op verschillende locaties voor communicatie-uitingen
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen

In 5 dagen schoten we bijna 3000 foto’s op 6 locaties met 11 acteurs. In de postproductie kozen we uiteindelijk, samen met de klant, de beste 100 foto’s die de beeldbank ook daadwerkelijk in gingen. In het eindresultaat kwam alles terug:

een grote diversiteit aan acteurs (in leeftijd, afkomst en positie), emotie (van dolblij tot bedroefd) en situatie (van doktersbezoek tot vergadering en van huiskamer tot laboratorium).

De corona-pauze

Halverwege de shoot kwam Corona het land binnenzetten, en waren we gedwongen om de opnames te pauzeren. De rest van de shoot werd vervolgens onder strikte veiligheidsvoorschriften afgewerkt – met succes natuurlijk!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Pictogrammen voor de pensioenfederatie in het groen
Pensioenfederatie

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

Complexe begrippen visualiseren
Veiligheidsregio Landelijk

Veilig Huis Vinkie maakt huiseigenaren bewust van energieveiligheid.

Om de veiligheidsrisico's van de energietransitie onder de aandacht te brengen, introduceerden we 'Veilig Huis Vinkie'
Bron magazine mockup met vrouw in de duinen op de cover
Stichting 100% Heuvelrug

Glossy voor awareness over water

Het vloeibare goud van de Heuvelrug
EBU

Van Jaarcongres tot Festival

Rebranding voor Utrechtse EBU
State of the art powerpoint presentation voor ABN-AMRO MeesPierson
ABN AMRO MeesPierson

Een indrukwekkende sales presentatie die overtuigt

Aandacht voor het verhaal van de klant
Snelweg tunnel foto
AGMI

Strategische herpositionering AGMI

Een uitstraling die past bij de nieuwe visie

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.