Vrolijke scherm­voorlichting voor opticien Pearle – Social content gericht op ouders

Pearle

Online oogtest

Opticiensketen Pearle ontwikkelde een online oogtest voor kinderen, en wilde deze graag promoten bij ouders van jonge kinderen. Die zien hun kinderen meer en meer achter schermen zitten (gemiddeld 5 uur op een dag), en op die ontwikkeling besloten we in te spelen.

Social video

Door middel van een leuke social video gaven we schermvoorlichting. Zo zagen ouders simpel en duidelijk wat voor hun kinderen gezond schermgebruik is. En dat je er als ouder ook best wel wat ongezonde gewoontes op na houdt.

De laatste tip in de schermvoorlichtingsvideo was het doen van de online oogtest op de website van Pearle. Mede dankzij onze fantastische actrice wisten we honderden ouders zover te krijgen om de oogtest te doen met hun kind(eren).

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum
Spoorwegmuseum

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Word jij een echte treinexpert?
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!
Riksja Travel

Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!

De wind bepaalt wie wint!
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Skibewijs website mockup Allianz
Allianz

Het skibewijs gaat de grens over naar België

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen
Schneider APC campagne. Vonken? Bescherm uw apparaten eenvoudig tegen schadelijke spanningspieken
Schneider Electric
Salescampagne voor APC

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.