Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

Wilde Ganzen

Nieuwe strategie

Het goede doel Wilde Ganzen voerde al enige tijd campagne met ‘#gelukt’, waarmee de succesvolle, kleinschalige aanpak van Wilde Ganzen werd aangeprezen. Helaas liep de bekendheid van het merk langzaam terug, waardoor duidelijk werd dat een jongere doelgroep #gelukt ook moest gaan begrijpen en omarmen. We besloten daarom met #gelukt te gaan teasen en mensen daardoor zelf te laten zoeken naar de afzender.

Uniek beeldconcept

Het bijzondere van Wilde Ganzen zit in de persoonlijke aanpak, waarbij een bevlogen Nederlander direct samenwerkt met iemand uit een derde wereldland. Dat maakt Wilde Ganzen uniek, en dat gaf ons een unieke kans om een beeld te maken voor de ‘hashtag’.

Miljoenen impressies, 7,5 keer meer bezoekers

Door onze teasercampagne genereerden we bijna 32 miljoen impressies. De website van Wilde Ganzen werd in dezelfde periode gevonden door 765% meer bezoekers, die dus zélf op zoek zijn gegaan. Dat maakt hen zeer kwalitatieve leads voor volgende campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Branding­campagne voor Steck Van logo tot persbericht en daar voorbij
Steck

Branding­campagne voor Steck

Van logo tot persbericht en daar voorbij
Climate Planet Utrecht logo met blauwe wereld.
Climate Planet Utrecht

Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut

Samen een wereld te winnen!
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Riksja reisprofiel mockup ipad
Riksja Travel

Interactieve campagne voor Riksja veel gedeeld op social media

Wat voor reiziger ben jij?
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.