Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

Wilde Ganzen

Nieuwe strategie

Het goede doel Wilde Ganzen voerde al enige tijd campagne met ‘#gelukt’, waarmee de succesvolle, kleinschalige aanpak van Wilde Ganzen werd aangeprezen. Helaas liep de bekendheid van het merk langzaam terug, waardoor duidelijk werd dat een jongere doelgroep #gelukt ook moest gaan begrijpen en omarmen. We besloten daarom met #gelukt te gaan teasen en mensen daardoor zelf te laten zoeken naar de afzender.

Uniek beeldconcept

Het bijzondere van Wilde Ganzen zit in de persoonlijke aanpak, waarbij een bevlogen Nederlander direct samenwerkt met iemand uit een derde wereldland. Dat maakt Wilde Ganzen uniek, en dat gaf ons een unieke kans om een beeld te maken voor de ‘hashtag’.

Miljoenen impressies, 7,5 keer meer bezoekers

Door onze teasercampagne genereerden we bijna 32 miljoen impressies. De website van Wilde Ganzen werd in dezelfde periode gevonden door 765% meer bezoekers, die dus zélf op zoek zijn gegaan. Dat maakt hen zeer kwalitatieve leads voor volgende campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.