Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’? – Vechten met virussen

Norton AntiVirus

Het concept van ‘Norton Heroes’

Met de ‘Norton Heroes’ branding campagne hebben we voor Symantec de ‘techies’ overtuigt van de kracht en snelheid van de computer beveiligingssoftware Norton AntiVirus. Hiervoor hebben we een game-omgeving gecreëerd, waar de Norton “Heroes” de strijd aan gaan met virussen.

De doelgroep van de branding campagne

Deze ‘techies’ zijn de buurjongens of neefjes die alles van computers weten en door familie en kennissen worden ingezet bij eerste hulp bij computers. Een belangrijke doelgroep, omdat hun mening in de familie en vriendenkring hoog gewaardeerd wordt. We willen via deze branding campagne hun beeld van Norton360 positief beïnvloeden.

Actiewebsite is onderdeel van branding campagne

De campagne website presenteert de fictieve stad ‘Netropolis’ in een American comic cartoon style. De bewoners van de stad worden bedreigd door vele gevaren. De Norton Heroes beschikken over een speciale ‘superkrachten’ om de bewoners van Netropolis te beschermen tegen deze bedreigingen.

Viral video geeft branding campagne vleugels

Op de actiewebsite kun je de viral video bekijken. In deze video zie je de NortonHeroes in gevecht met virussen. De NortonHeroes worden uitgebeeld door drie parkour atleten. Op deze actiesite maak je tevens kans op een Netbook.

Onderdelen van de branding campagne:

  • Actiewebsite
  • Viral video met animatie effecten

Klik hier voor meer creatieve branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum
Spoorwegmuseum

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Word jij een echte treinexpert?
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Yilkins

Van branding tot nieuwe website voor Yilkins.

Yilkins, een wereldwijde koploper in circulaire technologieën, zocht hulp bij het versterken van hun merkverhaal en merkbelofte.
Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Manutan Sound Machine - Push te button mockup
Manutan

Manutan SoundMachine, de leukste gadget van Nederland

‘Klanten bellen op of ze er nog eentje mogen!’
EBU

Van Jaarcongres tot Festival

Rebranding voor Utrechtse EBU

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.