Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

TU Delft
Om online privacy en cybersecurity onder de aandacht te brengen bij studenten en medewerkers van TU Delft, ontwikkelden we een bewustwordingscampagne met diverse activaties. Op een speelse en educatieve manier leerden honderden deelnemers alle ins en outs over online en offline veiligheid.

Hoe laat je heel TU Delft
nadenken over cybersecurity?

Herken jij een phishing mail? Gebruik jij wel eens hetzelfde wachtwoord? Weet jij wat je moet doen als je gehackt wordt of je laptop/telefoon gestolen wordt?

Samen met twee van onze strategen en de TU Delft doken we in de wereld van privacy en security, én verdiepten we ons in de dagelijkse online activiteiten van studenten en medewerkers op de campus.

_MBF2003
_MBF1941

Van cybergames naar cybermindset.

Na de brainstorm met de klant volgde er een interne creatieve sessie om de inzichten en haakjes te vertalen naar ideeën. Eén hack of gestolen laptop kan een grote impact hebben op het complete digitale landschap van TU Delft. Deze gedachte vertaalde zich naar één sterke campagneboodschap: “Its one small step for you, a giant leap for all of us.”

Bewustwording creëren en gedrag veranderen, bereik je niet door enkel en alleen te zenden. Hoe krijg je wél de aandacht van honderden studenten en medewerkers? We ontwikkelden een drietal offline activaties – die verspreid waren over de campus – met elk een eigen spelelement. Gedurende de hele Cyber Security Month kon men meedoen aan de activaties en op speelse wijze ontdekken hoe je jouw online en digitale gedrag kunt verbeteren.

Met de zenuwspiraal ‘Beat The Hacker’ kon men het opnemen tegen andere studenten en medewerkers. Een promotieteam deelden bij een marktkraam stroopwafels uit als ijsbreker om over iemands privacy en security te praten. En de geanimeerde hologram lokte mensen naar de digitale quiz, waarbij je cyberkennis op de proef werd gesteld.

Succesvolle cyberactivaties
met honderden deelnemers.

Alleen al de digitale cyberquiz is door ruim 70 medewerkers en meer dan 400 studenten van TU Delft gedaan. Een mooi resultaat waarbij het beoogde doel zeker bereikt is. Honderden extra mensen die nu nog alerter zijn op het gebied van cyber security en nog bewuster zijn in hun online en digitale gedrag. Een mooie weerspiegeling van de gedachte dat je alleen samen kan zorgen dat de online privacy en security gewaarborgd blijft.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.