Glossy voor awareness over water – Het vloeibare goud van de Heuvelrug

Stichting 100% Heuvelrug

Glossy over water

Als je op de Utrechtse Heuvelrug woont, dan woon je op vloeibaar goud. Maar de meeste bewoners weten dat niet eens. Daarom heeft Stichting 100% Heuvelrug ons gevraagd een glossy te maken over water. De glossy is gratis verspreid onder de bewoners van de Heuvelrug en er hebben veel lokale ondernemers aan meegewerkt. De glossy is uitgegeven in een oplage van ongeveer 20.000 stuks en was onderdeel van het waterfestival dat de hele zomer leuke events op de kaart heeft gezet.

Ontwerp van de glossy

Binnen deze glossy hebben we de opmaak op ons genomen en een deel van de fotografie. Als Creative Agency uit Utrecht, zijn we natuurlijk ook begaan met onze omgeving. Toen we gevraagd werden hieraan deel te nemen, hebben we dit dan ook met beide handen aangegrepen. Voor het ontwerp hebben we gekeken naar een goede balans tussen informatief en entertainend.

Inhoud glossy

We zijn natuurlijk nauw betrokken geweest bij het verzamelen en maken van de inhoud. We hebben een ontzettend leuke covershoot gehad met Nanette van der Snoek, één van ‘s werelds beste kitesurfsters. We zijn langs geweest bij het waterbewuste initiatief Join the Pipe. En we hebben een leuke fotoshoot gehad in de atelier winkel van Nienke van de Pol, die een mooie waterkruik heeft ontworpen voor de gelegenheid.

Lancering

Op zondag 2 juni is tijdens het waterfestival ‘Waterspraak’ de glossy BRON gelanceerd. Het eerste exemplaar van ‘BRON’ is in ontvangst genomen door wethouder Tim Verhoef die ook een column heeft geschreven voor dit magazine.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.