Glossy voor awareness over water – Het vloeibare goud van de Heuvelrug

Stichting 100% Heuvelrug

Glossy over water

Als je op de Utrechtse Heuvelrug woont, dan woon je op vloeibaar goud. Maar de meeste bewoners weten dat niet eens. Daarom heeft Stichting 100% Heuvelrug ons gevraagd een glossy te maken over water. De glossy is gratis verspreid onder de bewoners van de Heuvelrug en er hebben veel lokale ondernemers aan meegewerkt. De glossy is uitgegeven in een oplage van ongeveer 20.000 stuks en was onderdeel van het waterfestival dat de hele zomer leuke events op de kaart heeft gezet.

Ontwerp van de glossy

Binnen deze glossy hebben we de opmaak op ons genomen en een deel van de fotografie. Als Creative Agency uit Utrecht, zijn we natuurlijk ook begaan met onze omgeving. Toen we gevraagd werden hieraan deel te nemen, hebben we dit dan ook met beide handen aangegrepen. Voor het ontwerp hebben we gekeken naar een goede balans tussen informatief en entertainend.

Inhoud glossy

We zijn natuurlijk nauw betrokken geweest bij het verzamelen en maken van de inhoud. We hebben een ontzettend leuke covershoot gehad met Nanette van der Snoek, één van ‘s werelds beste kitesurfsters. We zijn langs geweest bij het waterbewuste initiatief Join the Pipe. En we hebben een leuke fotoshoot gehad in de atelier winkel van Nienke van de Pol, die een mooie waterkruik heeft ontworpen voor de gelegenheid.

Lancering

Op zondag 2 juni is tijdens het waterfestival ‘Waterspraak’ de glossy BRON gelanceerd. Het eerste exemplaar van ‘BRON’ is in ontvangst genomen door wethouder Tim Verhoef die ook een column heeft geschreven voor dit magazine.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Skibewijs website mockup Allianz
Allianz

Het skibewijs gaat de grens over naar België

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.