Doe je mee aan Oogfitness? – Inhaker op WorldSightDay voor Bayer

Bayer

Internationale  WorldSightDay 

Voor farmaceut Bayer is maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijk element in hun bedrijfsvoering. Daar hoort preventie, naast genezing, bij.

Om bij de internationale WorldSightDay aan te haken, vroeg Bayer ons om iets te bedenken dat oogproblemen kon helpen voorkomen. Met alle schermen in het leven van de moderne mens natuurlijk geen overbodige luxe: onze ogen kunnen alle hulp gebruiken.

De oplossing: Oogfitness

Daarom kwamen we met Oogfitness: een instructievideo met een serie simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden. De oefeningen bestonden uit knipperen, verschillende kanten op kijken, de ogen een tijdje sluiten en focussen. Ook integreerden we een kleine maar effectieve oogtest in Oogfitness, zodat je de gezondheid van je ogen kon testen.

Simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden Bayer deelde de instructievideo op sociale media tijdens WorldSightDay, en hielp zo mee in de algemene awareness rondom oog-gezondheid.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.