Doe je mee aan Oogfitness? – Inhaker op WorldSightDay voor Bayer

Bayer

Internationale  WorldSightDay 

Voor farmaceut Bayer is maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijk element in hun bedrijfsvoering. Daar hoort preventie, naast genezing, bij.

Om bij de internationale WorldSightDay aan te haken, vroeg Bayer ons om iets te bedenken dat oogproblemen kon helpen voorkomen. Met alle schermen in het leven van de moderne mens natuurlijk geen overbodige luxe: onze ogen kunnen alle hulp gebruiken.

De oplossing: Oogfitness

Daarom kwamen we met Oogfitness: een instructievideo met een serie simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden. De oefeningen bestonden uit knipperen, verschillende kanten op kijken, de ogen een tijdje sluiten en focussen. Ook integreerden we een kleine maar effectieve oogtest in Oogfitness, zodat je de gezondheid van je ogen kon testen.

Simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden Bayer deelde de instructievideo op sociale media tijdens WorldSightDay, en hielp zo mee in de algemene awareness rondom oog-gezondheid.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers
Schneider APC campagne. Vonken? Bescherm uw apparaten eenvoudig tegen schadelijke spanningspieken
Schneider Electric
Salescampagne voor APC
Manutan Sound Machine - Push te button mockup
Manutan

Manutan SoundMachine, de leukste gadget van Nederland

‘Klanten bellen op of ze er nog eentje mogen!’
Riksja reisprofiel mockup ipad
Riksja Travel

Interactieve campagne voor Riksja veel gedeeld op social media

Wat voor reiziger ben jij?
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
mensen met gele hesjes en helmen op en overal ballonnen in de lucht
Utrecht Science Park

Campagne gebiedscommunicatie Utrecht Science Park

Het Utrecht Science Park maakt jouw wereld van morgen
D2Grids

Uitgelegd: de 5e generatie stadsverwarming

In minder dan 2 minuten blijkt D2Grids een slimme investering
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Stimulansz

Een frisse blik op sociaal-maatschappelijke vraagstukken.

Stimulansz is kennisexpert binnen het sociaal domein.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.