Doe je mee aan Oogfitness? – Inhaker op WorldSightDay voor Bayer

Bayer

Internationale  WorldSightDay 

Voor farmaceut Bayer is maatschappelijk verantwoord ondernemen een belangrijk element in hun bedrijfsvoering. Daar hoort preventie, naast genezing, bij.

Om bij de internationale WorldSightDay aan te haken, vroeg Bayer ons om iets te bedenken dat oogproblemen kon helpen voorkomen. Met alle schermen in het leven van de moderne mens natuurlijk geen overbodige luxe: onze ogen kunnen alle hulp gebruiken.

De oplossing: Oogfitness

Daarom kwamen we met Oogfitness: een instructievideo met een serie simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden. De oefeningen bestonden uit knipperen, verschillende kanten op kijken, de ogen een tijdje sluiten en focussen. Ook integreerden we een kleine maar effectieve oogtest in Oogfitness, zodat je de gezondheid van je ogen kon testen.

Simpele oog-oefeningen die helpen je ogen gezond te houden Bayer deelde de instructievideo op sociale media tijdens WorldSightDay, en hielp zo mee in de algemene awareness rondom oog-gezondheid.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.