Animatie brengt de wereld van Shanks tot leven – De meest groene afvalverwerker gaat voor recycling

Shanks

Vooruitstrevende afvalinzamelaars in beeld

Shanks is met 40 locaties, meer dan 2.200 medewerkers en een omzet van ruim 415 miljoen euro één van de meest professionele en vooruitstrevende afvalinzamelaars in Nederland. Hun activiteiten komen in de ontwikkelde animatie op een leuke manier tot leven. Zowel de animatie als de muziek zijn in onze studio ontwikkeld.

Animatie als bedrijfspresentatie

Bewegend beeld trekt meteen de aandacht van bezoekers op uw website. In een korte tijd biedt de animatie op een aantrekkelijke wijze een compleet beeld van de activiteiten. Zowel voor klanten als voor potentiële leads is een animatie een goede, visuele manier om snel een volledig overzicht te geven van wat een bedrijf doet. U kunt een animatie meezenden met een e-mail, op uw website plaatsen of verwerken in een bedrijfspresentatie.

Op beurs vormt de animatie een eye catcher

Mensen die op een beurs voorbij uw stand lopen, krijgen via de animatie op een TV-scherm mee wat uw bedrijfsactiviteiten zijn. Een mooie en leuke animatie trekt al snel de aandacht, zonder saai te worden.

Animatie biedt entertainment voor wachtende bezoekers

Bij de receptie van uw kantoor staan bezoekers vaak even te wachten. Het is bij uitstek een moment om via een animatie het gehele portfolio te presenteren. Uw klanten kennen u vaak maar van een klein deel van uw diensten.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?
Website mockup van de campagne. Op de iPhone zie je een koppel in een hartje staan en de optie om het op Facebook te delen.
de Bijenkorf

Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn

Mijn hart klopt voor jou…
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Kiremko

Wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch
Trimbos-instituut

Merkbekendheidscampagne IkStopNu.nl voor Trimbos-instituut.

Hoe bereik je zoveel mogelijk mensen die de intentie hebben om te stoppen met roken?
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Riksja travel mockup reisgenoten test.
Riksja Travel

Online reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.