Animatie brengt de wereld van Shanks tot leven – De meest groene afvalverwerker gaat voor recycling

Shanks

Vooruitstrevende afvalinzamelaars in beeld

Shanks is met 40 locaties, meer dan 2.200 medewerkers en een omzet van ruim 415 miljoen euro één van de meest professionele en vooruitstrevende afvalinzamelaars in Nederland. Hun activiteiten komen in de ontwikkelde animatie op een leuke manier tot leven. Zowel de animatie als de muziek zijn in onze studio ontwikkeld.

Animatie als bedrijfspresentatie

Bewegend beeld trekt meteen de aandacht van bezoekers op uw website. In een korte tijd biedt de animatie op een aantrekkelijke wijze een compleet beeld van de activiteiten. Zowel voor klanten als voor potentiële leads is een animatie een goede, visuele manier om snel een volledig overzicht te geven van wat een bedrijf doet. U kunt een animatie meezenden met een e-mail, op uw website plaatsen of verwerken in een bedrijfspresentatie.

Op beurs vormt de animatie een eye catcher

Mensen die op een beurs voorbij uw stand lopen, krijgen via de animatie op een TV-scherm mee wat uw bedrijfsactiviteiten zijn. Een mooie en leuke animatie trekt al snel de aandacht, zonder saai te worden.

Animatie biedt entertainment voor wachtende bezoekers

Bij de receptie van uw kantoor staan bezoekers vaak even te wachten. Het is bij uitstek een moment om via een animatie het gehele portfolio te presenteren. Uw klanten kennen u vaak maar van een klein deel van uw diensten.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Ik heb nooit mezelf mogen zijn - homeseksualiteit is van alle tijden. Oudere man op een stoel.
Nationaal Ouderenfonds

Bewustwordingscampagne voor roze ouderen raakt gevoelige snaar

'Ik heb nooit mezelf mogen zijn'.
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Website mockup van de campagne. Op de iPhone zie je een koppel in een hartje staan en de optie om het op Facebook te delen.
de Bijenkorf

Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn

Mijn hart klopt voor jou…
NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Yilkins

Van branding tot nieuwe website voor Yilkins.

Yilkins, een wereldwijde koploper in circulaire technologieën, zocht hulp bij het versterken van hun merkverhaal en merkbelofte.
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Unito

Social video in 3 talen voor de slimme kraan van Unito

Social video voor Unito, uitdager in kranen
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.