Vragen of gewoon nieuwsgierig?

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!

Nieuwe strategie
Het goede doel Wilde Ganzen voerde al enige tijd campagne met ‘#gelukt’, waarmee de succesvolle, kleinschalige aanpak van Wilde Ganzen werd aangeprezen. Helaas liep de bekendheid van het merk langzaam terug, waardoor duidelijk werd dat een jongere doelgroep #gelukt ook moest gaan begrijpen en omarmen. We besloten daarom met #gelukt te gaan teasen en mensen daardoor zelf te laten zoeken naar de afzender.

En gigantische hoeveelheid nieuwe bezoekers 

Uniek beeldconcept
Het bijzondere van Wilde Ganzen zit in de persoonlijke aanpak, waarbij een bevlogen Nederlander direct samenwerkt met iemand uit een derde wereldland. Dat maakt Wilde Ganzen uniek, en dat gaf ons een unieke kans om een beeld te maken voor de ‘hashtag’.

Miljoenen impressies, 7,5 keer meer bezoekers
Door onze teasercampagne genereerden we bijna 32 miljoen impressies. De website van Wilde Ganzen werd in dezelfde periode gevonden door 765% meer bezoekers, die dus zélf op zoek zijn gegaan. Dat maakt hen zeer kwalitatieve leads voor volgende campagnes.

Bekijk ons werk

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
De ontdekkingstocht ‘Dwaalspoor’ biedt Utrechters uitkomst met een wandeling aan de hand van foto’s uit lang vervlogen tijden.
Door een duidelijke brand identity, krijgt je merk of bedrijf meer karakter. Download gratis archetype kaarten downloaden.
Wil je bedrijven sneller laten groeien door inbound marketing? En is marketing automation een onderdeel van ieder voorstel dat je maakt?
Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging