Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers

Stylingadvies van echte fashionista’s
Hoe gaaf is het om in een winkel, tijdens het shoppen even snel stylingadvies te krijgen van echt fashionista’s op vragen zoals: “past deze top op deze broek”, “wat zijn de nieuwste trends voor komend jaar” en “welke kleur past eigenlijk het beste bij mijn haarkleur?”. Al deze en meer prangende vragen kan je in Winkelcentrum Hoog Catharijne direct stellen aan fashionbloggers die op dat moment in de winkel aanwezig zijn. Niet fysiek, maar via een videochat verbinding in de door ons ontwikkelde ‘Social’ passpiegel.

Aankondiging via een pakkende video met Serena Verbon
Naast het bedenken en uitvoeren van het concept en het ontwikkelen van The Social Mirror hebben we een korte, pakkende video gemaakt met niemand minder dan Serena Verbon van Beautylab. Deze fashionblogger heeft meer dan 180.000 volgers op YouTube en ruim 100.000 volgers op Instagram. Daarmee is zij een van de populairste fashionbloggers van ons land. Tijdens de video is ze aanwezig in de spiegel en demonstreert ze het concept. De video is verspreid naar de pers, via alle sociale mediakanalen van Hoog Catharijne en getoond op grote schermen in het winkelcentrum in Utrecht.

Pilotweekenden met fashionbloggers
Na het verspreiden van de video was het tijd om The Social Mirror echt in te zetten. Vier weekenden lang heeft de spiegel bij kledingwinkel The Sting gestaan. Hier kreeg iedereen de mogelijkheid om stylingadvies te vragen en te krijgen van de bloggers. Tijdens de pilotweekenden zaten er acht verschillende bloggers in de spiegel, ieder met een andere stijl en expertise op het gebied van fashion. De spiegel is veelvuldig gebruikt en de reacties van het winkelend publiek waren erg positief. 

Nieuwe kleding met de Social Mirror

Volop aandacht voor The Social Mirror op fashionblogs
De video en het persbericht is door bekende websites zoals Textillia, Emerce en Fashionunited opgepakt. Tijdens het persevent was de regionale televisie, TV Utrecht aanwezig. Ook hebben Serena Verbon en alle bloggers die meededen aan de pilotweekenden er veelvuldig over gepost op Instagram en Snapchat. Al deze posts bij elkaar hebben meer dan een miljoen mensen bereikt. The Social Mirror heeft Hoog Catharijne echt op de kaart gezet in de wereld van fashion.

Creative Agency
We ontwikkelen graag concepten die zo creatief zijn en zoveel virale kracht hebben. Dat er helemaal geen media inkoop meer nodig is.

Klik hier voor meer branding campagnes.

Bekijk ons werk

Thumbnail_1536x1383_HC_vrij-parkeren

Vrij Parkeren-actie voor Hoog Catharijne

Jij bent tegoedbon

Campagne via radio, social media en print

Thumbnail_1536x1383_Wilde-Ganzen_alles-begint-klein

Naamsbekendheid stijgt met 11%

Thumbnail_1536x1383_LICG_bullshit

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!

Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
Riksja_Reisprofiel1

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.