Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen, krassen! En altijd prijs!

Digitaal kraslot
De Bijenkorf speelt slim in op de traditie dat je je partner of stille liefde een verrassend bericht stuurt met Valentijnsdag. Een persoonlijk digitaal kraslot waarbij jij als afzender de hoofdprijs bent. Voor je grote liefde ben jij het lot uit de loterij. Je ziet bij het krassen ook meteen producten die je voor je partner kunt kopen. En op het bedankt-scherm zelfs een top 10 van cadeaus die je direct in de webshop kunt bestellen.

Jij bent de hoofdprijs uit de loterij!

Online activatie van je klanten
De Bijenkorf heeft een groot bereik via owned media. De nieuwsbrief is populair en ook de Facebook fanpage heeft veel volgers. Door deze groep te verleiden met een leuke online activatie om voor Valentijnsdag iets speciaals te doen, ben je meteen weer top-of-mind voor eventuele Valentijnscadeaus. Naast de owned media wordt via sponsored posts en banners het bereik vergroot. Een andere campagne op basis van dezelfde strategie is de kerstcampagne, ook deze is een groot succes geworden. We hebben een ouderwets gezellig sneeuwbolletje doorvertaald naar een virale campagne.

Bekijk ons werk

Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’

Social video - Reclamecampagne voor Moederdag

Inhaken was nog nooit zó lief

Thumbnail_1536x1383_Wilde-Ganzen_klein-project-groot-verschil

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

KWF_28minuten

PR-actie voor campagne ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

Techies

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.