Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid

Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’

Voorjaarsvermoeidheid campagne
We hebben een campagne ontwikkeld voor Bayer, voor het bereiken van mensen die last hebben van voorjaarsmoeheid. Door de juiste inzet van Facebook, een actiewebsite, PR en een innovatie app, hebben we de doelgroep geactiveerd.

Facebook advertentiecampagne
Hoe bereik je mensen met voorjaarsmoeheid? Via Facebook kun je heel gericht een specifieke doelgroep benaderen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om single vrouwen uit Groningen op hun verjaardag een bepaalde advertentie te laten zien. Voor deze campagne hebben we verschillende doelgroepen aangesproken en gemeten welke doelgroep het meest reageert en naar de actiewebsite gaat. Meten is weten.

Actiewebsite biedt persoonlijke energietest
In samenwerking met het GfK hebben we een persoonlijke energietest ontwikkeld. Deze meet hoe energiek je bent ten opzichte van je leeftijdgenoten. Deze test vormt de kern van de actiewebsite van de campagne. De glossy uitstraling maakt de test leuk om te doen. Een incentive verleidt mensen om hun ‘score’ te posten op social media.

App maakt van je smartphone een ‘wake-up light’
Zelfs met voorjaarsmoeheid laat deze innovatieve app je stralend wakker worden. Voortaan schijnt iedere ochtend de zon: ‘rise and shine’! Vanwege het innovatieve karakter schrijven blogs uitgebreid over de nieuwe app. Het buitenland heeft ook al interesse getoond.

Je voorjaarsdipje is zo voorbij

PR-acties op televisie, met voorlichting over het thema voorjaarsmoeheid
Het thema voorjaarsmoeheid is actueel in april. Door het bieden van kwalitatieve informatie krijg je op radio en televisie een podium. Hiermee trek je als vitamine merk het onderwerp naar je toe. Je bouwt vertrouwen op.

Lees meer over de volgende campagne onderdelen:

  • Innovatieve app: morning energy alarm clock. Meer dan 10.000 downloads.
  • Facebookadvertenties trekken doelgroep naar actiewebsite.
Ben je benieuwd hoe Branding Agency Everybody Likes Penguins voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder heeft laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Bekijk ons werk

KWF_28minuten

Informatie vertalen naar het 'hier en nu'

Nationaal_Ouderenfonds_homoseksuele_ouderen1
Mockup Online test - reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads​

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?

Thumbnail_1536x1383_Wilde-Ganzen_klein-project-groot-verschil

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

podrace1

Impuls voor branding Hoog Catharijne

Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht

Video meer dan 100.000 keer bekeken!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.