Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaarsmoeheid
Voorjaarsvermoeidheid campagne
We hebben een campagne ontwikkeld voor Bayer, voor het bereiken van mensen die last hebben van voorjaarsmoeheid. Door de juiste inzet van Facebook, een actiewebsite, PR en een innovatie app, hebben we de doelgroep geactiveerd.
Facebook advertentiecampagne
Hoe bereik je mensen met voorjaarsmoeheid? Via Facebook kun je heel gericht een specifieke doelgroep benaderen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om single vrouwen uit Groningen op hun verjaardag een bepaalde advertentie te laten zien. Voor deze campagne hebben we verschillende doelgroepen aangesproken en gemeten welke doelgroep het meest reageert en naar de actiewebsite gaat. Meten is weten.
Actiewebsite biedt persoonlijke energietest
In samenwerking met het GfK hebben we een persoonlijke energietest ontwikkeld. Deze meet hoe energiek je bent ten opzichte van je leeftijdgenoten. Deze test vormt de kern van de actiewebsite van de campagne. De glossy uitstraling maakt de test leuk om te doen. Een incentive verleidt mensen om hun ‘score’ te posten op social media.
App maakt van je smartphone een ‘wake-up light’
Zelfs met voorjaarsmoeheid laat deze innovatieve app je stralend wakker worden. Voortaan schijnt iedere ochtend de zon: ‘rise and shine’! Vanwege het innovatieve karakter schrijven blogs uitgebreid over de nieuwe app. Het buitenland heeft ook al interesse getoond.
PR-acties op televisie, met voorlichting over het thema voorjaarsmoeheid
Het thema voorjaarsmoeheid is actueel in april. Door het bieden van kwalitatieve informatie krijg je op radio en televisie een podium. Hiermee trek je als vitamine merk het onderwerp naar je toe. Je bouwt vertrouwen op.
Lees meer over de volgende campagne onderdelen:
- Innovatieve app: morning energy alarm clock. Meer dan 10.000 downloads.
- Facebookadvertenties trekken doelgroep naar actiewebsite.
Bekijk ons werk
Een innovatief concept voor Hoog Catharijne
Retailcampagne met verrassende conclusie
Social content gericht op ouders
Het Utrecht Science Park maakt jouw wereld van morgen
Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...