Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit
De Bijenkorf zoekt de emotie op
Eau de Mama parfum
Voor Moederdag kwam de Bijenkorf met ‘Eau de Mama’, een lekker parfum met een gegrafeerde boodschap van de gever. De Bijenkorf vroeg ons om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen naar de winkel zouden komen om een Eau de Mama met persoonlijke boodschap aan te schaffen.
Interviews op de winkelvloer
Zo’n persoonlijk moederdagcadeau als Eau de Mama vraagt natuurlijk om de persoonlijke verhalen áchter de gravering. Want vaak zit achter woorden als ‘je bent de liefste’ een lange geschiedenis.
Daarom gingen wij met een camera de winkel in en vroegen shoppers welke boodschap zij voor hun moeder hadden. Stuk voor stuk spraken ze over de liefde, zorg en gezelligheid van hun moeder. Soms maakte dat zelfs een traantje los bij de verteller… en ontroering bij de kijker.
Uitverkocht
Het resultaat? Twee dagen voor Moederdag was Eau de Mama al uitverkocht. Gelukkig waren er nog wel andere parfums te koop, zodat zoons en dochters hun moeder toch nog een boodschap konden laten graveren.
Bekijk ons werk
Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?
Social media campagne voor de Utrechtse mbo'er
Op Wereldtrombosedag is het time2move
Met z'n allen zonder broek in de metro
Inhaken was nog nooit zó lief