Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Everybody Likes Branding

Van merkbelofte tot merkverhaal.

Wie denk je eigenlijk wel dat je bent?!

De een voelt zich lekkerder in een Peugeot, de ander in een Volvo. En eigenlijk heeft dat weinig te maken met het product. Pure branding, want uiteindelijk rijden we allemaal 100 over de snelweg en staan we allemaal in de file op de ring. Het échte verschil is de identiteit.

De jouwe. Én die van het merk.

Even chargeren: Peugeot positioneert zichzelf meer als familiemerk en omarmt gezelligheid, flexibiliteit en een tikje geraffineerde Franse elegantie. Volvo kiest voor betrouwbaarheid, veiligheid en ademt kwaliteit.

Eén van die twee beschrijvingen spreekt jou meer aan. Zo wordt jouw merkvoorkeur geboren, met merkliefde in het verlengde en levenslange sales in het verschiet.

Wij creëren brandingcampagnes die een sterk merkverhaal vertellen, een merkidentiteit ontwikkelen en merkvoorkeur oproepen. Want als jouw waarden matchen met die van je doelgroep, kiest de doelgroep sneller voor jou.

Met wie we werken?

Geen merk is hetzelfde. En dat maakt het voor een reclamebureau juist zo leuk. We hebben een heel diverse club klanten om ons heen verzameld. CNV Vakmensen, de Bijenkorf, De Universiteit Utrecht, FSC Nederland, Hoog Catharijne, Pearle, Schneider Electric, Roche, Wilde Ganzen, enzovoorts, enzovoorts. We kunnen deze lijst wel langer maken, maar je bent vast heel druk. Lang verhaal kort: veel klanten, veel merken, veel succes.

Zo creëren wij

Onze brandingcampagnes

Eerst duiken we in het DNA van je merk. We willen jouw merk voelen, begrijpen, proeven.

Omdat we denken én weten dat jouw mediabudget beter besteed is als de boodschap raakt, komen we vervolgens met creatieve concepten. Die zijn erop gericht om de potentiële klant uit z’n (m/v) scroll-coma te trekken en een emotie op z’n (ook m/v) gezicht te toveren.

Zo creëren we een brandingcampagne die jouw merk tot leven brengt. Eentje waardoor ze voélen dat jij bij haar (v/m) past. Jouw merkidentiteit wordt zo merkvoorkeur.

We doen dat allemaal natuurlijk niet vanuit de onderbuik. We werken graag met bewezen hulpmiddelen, zoals de archetypekaarten van Jung en doelgroeppersona’s. Bovendien tracken we de campagne goed, evalueren we de resultaten ook tussentijds en passen we waar nodig aan.

Download de handige archetype kaarten

Wil je samen met je team de brand identity van je merk scherp neerzetten? Download de archetype kaarten en bepaal welk archetype je wil omarmen. Dat geeft voor jou en je collega’s direct een duidelijk beeld van waar je merk voor staat.
Je kunt de kaarten hier downloaden.

Is je merk aan het puberen?

Maakt je merk een ontwikkeling door en wil je daar uiting aan geven. Wil je je doelgroep meenemen in je groei en ook nieuwe mensen aanspreken? Branding agency Everybody Likes Penguins denkt en doet graag met je mee. 

Onze strategen, concepters, designers en copy writers hebben de ervaring om je merk-DNA te vertalen naar de wereld van morgen.

Ik ben Eva. Ben je benieuwd hoe wij de liefde tussen je merk en je doelgroep verder kunnen laten opbloeien?

Neem contact met ons op of stuur een berichtje.

030 87 00 260

Is je merk aan het puberen?

Maakt je merk een ontwikkeling door en wil je daar uiting aan geven. Wil je je doelgroep meenemen in je groei en ook nieuwe mensen aanspreken? Branding agency Everybody Likes Penguins denkt en doet graag met je mee. 

Onze strategen, concepters, designers en copy writers hebben de ervaring om je merk-DNA te vertalen naar de wereld van morgen.

Ik ben Eva. Ben je benieuwd hoe wij de liefde tussen je merk en je doelgroep verder kunnen laten opbloeien?

Neem contact met ons op of stuur een berichtje.

030 87 00 260

Er is altijd nieuws

Als creative agency delen graag onze creatieve kronkels. Want we zijn altijd wel wat leuks aan het doen zijn. 

Maar we vertellen je ook graag alles over branding en  doelgroepen onder het genot van een kopje koffie bij ons in de studio in Utrecht.

Branding en meer...

Een goed merkverhaal neemt je mee in de belevingswereld van je merk.
En daar komt heel veel bij kijken.

Campagnes
Brains
  • Marketingstrategie
  • Digitale strategie
  • Persona’s
  • Identity
  • Doelgroep-analyse
Pixels & papier
  • Campagnestijlen
  • Drukwerk
  • Offline advertising
  • Actiewebsites
  • Online advertising
Video & audio
  • TV-commercials
  • Social videos
  • Animaties
  • Radiospots
  • Fotoshoots
Andere dingen
  • Brand activation
  • Contentmarketing
  • En meer…
Campagnes
Brains
  • Marketingstrategie
  • Digitale strategie
  • Persona’s
  • Identity
  • Doelgroep-analyse
Pixels & papier
  • Campagnestijlen
  • Drukwerk
  • Offline advertising
  • Actiewebsites
  • Online advertising
Video & audio
  • TV-commercials
  • Social videos
  • Animaties
  • Radiospots
  • Fotoshoots
Andere dingen
  • Brand activation
  • Contentmarketing
  • En meer…

Nu en dan een cadeautje in je inbox?

Schrijf je even in voor onze nieuwsbrief. 

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.