Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!

De virtuele vlag
Tijdens de Museumnacht hebben we in de tuin van het Rijksmuseum de traditionele lange rij verrast met een interactieve belevenis: de virtuele vlag.

De virtuele vlag is een, door ons zelf ontwikkelde, op LEDs gebaseerde interactieve licht belevenis, met een grote aantrekkingskracht op het publiek. Ze geeft haar geheim alleen prijs aan voorbijgangers die het juiste ritueel ontdekken…



Een verrassing voor de voorbijgangers

Bekijk ons werk

Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht

Social media campagne voor de Utrechtse mbo'er

1. Tumbnail_1536x1383_V1.01

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch

Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
Grote reclamecampagne met social video’s, OOH, radio, print, in-store - reclamebureau Utrecht
dwaalspoor route door utrecht

De ontdekkingstocht ‘Dwaalspoor’ biedt Utrechters uitkomst met een wandeling aan de hand van foto’s uit lang vervlogen tijden.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.