Van het witte pinguïnparadijs
naar ons koude kikkerlandje!

Het verhaal achter de kaart…

Deze bijzondere kaart vertelt het verhaal van een unieke samenwerking en een mooie missie om een positieve impact te maken op onze planeet.

De kaart, die een lange reis heeft afgelegd vanuit het witte pinguïnparadijs, vertegenwoordigt de dankbaarheid van deze wandelende zeevogels wereldwijd. Deze actie is speciaal gericht op alle klanten en partners die samenwerken met de Utrechtse pinguïns. Door deze samenwerkingen hebben we een aanzienlijke donatie kunnen doen aan de Antarctic Heritage Trust. Deze stichting is toegewijd aan het behoud en de bescherming van het leefgebied van pinguïns in Antarctica, een essentiële taak om deze prachtige dieren en hun thuis te beschermen.

Laten we deze inspirerende reis voortzetten met nog meer succesvolle campagnes en positieve veranderingen.

Wat we nog meer doen

Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Skibewijs website mockup Allianz
Allianz

Het skibewijs gaat de grens over naar België

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.