Van het witte pinguïnparadijs
naar ons koude kikkerlandje!

Het verhaal achter de kaart…

Deze bijzondere kaart vertelt het verhaal van een unieke samenwerking en een mooie missie om een positieve impact te maken op onze planeet.

De kaart, die een lange reis heeft afgelegd vanuit het witte pinguïnparadijs, vertegenwoordigt de dankbaarheid van deze wandelende zeevogels wereldwijd. Deze actie is speciaal gericht op alle klanten en partners die samenwerken met de Utrechtse pinguïns. Door deze samenwerkingen hebben we een aanzienlijke donatie kunnen doen aan de Antarctic Heritage Trust. Deze stichting is toegewijd aan het behoud en de bescherming van het leefgebied van pinguïns in Antarctica, een essentiële taak om deze prachtige dieren en hun thuis te beschermen.

Laten we deze inspirerende reis voortzetten met nog meer succesvolle campagnes en positieve veranderingen.

Wat we nog meer doen

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print
Riksja travel mockup reisgenoten test.
Riksja Travel

Online reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.