sChatGPT voor iedereen zonder date op Valentijnsdag

MAG IK JOUW VALENTIJN ZIJN?

Speciaal voor Valentijnsdag lanceren wij samen met Like Honey een uniek initiatief voor iedereen die geen date heeft of zijn/haar babbelskills wil trainen: sChatGPT!

sChatGPT.nu is liefde op eerste bericht. Voor iedereen die behoefte heeft aan wat extra liefde, of als je jouw babbelskills wil oefenen voor de ware. Een schat van een chatbot, die een luisterend oor biedt, complimenten geeft en ontworpen is om een glimlach te bezorgen.

 

sChatGPT.nu op de bank

Geen date of oefenen voor je geheime liefde?

Op Valentijnsdag vieren we de liefde. Helaas is deze dag niet voor iedereen een romantisch feestje. Want wat nou als je vol liefde zit, maar geen valentijn hebt? Of als je je geheime liefde niet durft te vragen en eerst je babbelskills wil trainen? sChatGPT biedt uitkomst: jouw digitale Valentijn. “We begrijpen dat echte liefde niet door AI kan worden vervangen, maar het kan wel het vertrouwen geven om de liefde in de echte wereld te vinden”, aldus Hugo van den Hurk van creative agency Everybody Likes Penguins.

 

Wat we nog meer doen

Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.