sChatGPT voor iedereen zonder date op Valentijnsdag

MAG IK JOUW VALENTIJN ZIJN?

Speciaal voor Valentijnsdag lanceren wij samen met Like Honey een uniek initiatief voor iedereen die geen date heeft of zijn/haar babbelskills wil trainen: sChatGPT!

sChatGPT.nu is liefde op eerste bericht. Voor iedereen die behoefte heeft aan wat extra liefde, of als je jouw babbelskills wil oefenen voor de ware. Een schat van een chatbot, die een luisterend oor biedt, complimenten geeft en ontworpen is om een glimlach te bezorgen.

 

sChatGPT.nu op de bank

Geen date of oefenen voor je geheime liefde?

Op Valentijnsdag vieren we de liefde. Helaas is deze dag niet voor iedereen een romantisch feestje. Want wat nou als je vol liefde zit, maar geen valentijn hebt? Of als je je geheime liefde niet durft te vragen en eerst je babbelskills wil trainen? sChatGPT biedt uitkomst: jouw digitale Valentijn. “We begrijpen dat echte liefde niet door AI kan worden vervangen, maar het kan wel het vertrouwen geven om de liefde in de echte wereld te vinden”, aldus Hugo van den Hurk van creative agency Everybody Likes Penguins.

 

Wat we nog meer doen

Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

ALD Automotive, een van de koplopers in de leasewereld, stond voor een interessante uitdaging.
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.