Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!

Nieuwe strategie
Het goede doel Wilde Ganzen voerde al enige tijd campagne met ‘#gelukt’, waarmee de succesvolle, kleinschalige aanpak van Wilde Ganzen werd aangeprezen. Helaas liep de bekendheid van het merk langzaam terug, waardoor duidelijk werd dat een jongere doelgroep #gelukt ook moest gaan begrijpen en omarmen. We besloten daarom met #gelukt te gaan teasen en mensen daardoor zelf te laten zoeken naar de afzender.

En gigantische hoeveelheid nieuwe bezoekers 

Uniek beeldconcept
Het bijzondere van Wilde Ganzen zit in de persoonlijke aanpak, waarbij een bevlogen Nederlander direct samenwerkt met iemand uit een derde wereldland. Dat maakt Wilde Ganzen uniek, en dat gaf ons een unieke kans om een beeld te maken voor de ‘hashtag’.

Miljoenen impressies, 7,5 keer meer bezoekers
Door onze teasercampagne genereerden we bijna 32 miljoen impressies. De website van Wilde Ganzen werd in dezelfde periode gevonden door 765% meer bezoekers, die dus zélf op zoek zijn gegaan. Dat maakt hen zeer kwalitatieve leads voor volgende campagnes.

Bekijk ons werk

Thumbnail_1536x1383_Allianz_skibewijs

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen

Skibewijs1

Advertenties zetten sneeuwbaleffect in gang

capgemini_nos-stories-style-video

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini

No pants subway ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro

Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Thumbnail_1536x1383_Trombose-Steunkous

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.