Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!

Nieuwe strategie
Het goede doel Wilde Ganzen voerde al enige tijd campagne met ‘#gelukt’, waarmee de succesvolle, kleinschalige aanpak van Wilde Ganzen werd aangeprezen. Helaas liep de bekendheid van het merk langzaam terug, waardoor duidelijk werd dat een jongere doelgroep #gelukt ook moest gaan begrijpen en omarmen. We besloten daarom met #gelukt te gaan teasen en mensen daardoor zelf te laten zoeken naar de afzender.

En gigantische hoeveelheid nieuwe bezoekers 

Uniek beeldconcept
Het bijzondere van Wilde Ganzen zit in de persoonlijke aanpak, waarbij een bevlogen Nederlander direct samenwerkt met iemand uit een derde wereldland. Dat maakt Wilde Ganzen uniek, en dat gaf ons een unieke kans om een beeld te maken voor de ‘hashtag’.

Miljoenen impressies, 7,5 keer meer bezoekers
Door onze teasercampagne genereerden we bijna 32 miljoen impressies. De website van Wilde Ganzen werd in dezelfde periode gevonden door 765% meer bezoekers, die dus zélf op zoek zijn gegaan. Dat maakt hen zeer kwalitatieve leads voor volgende campagnes.

Bekijk ons werk

Overdetop1

Even je huis ‘over de top’ versieren, kerstcampagne voor Centraal Beheer

Oogfitness

Doe je mee aan Oogfitness?

Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Trapernietin

De bullshit-campagne voor LICG

Retailmarketingcampagne: Social video Bijenkorf Utrecht

Samen met de Bijenkorf is het magisch

LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.