Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!

Nieuwe strategie
Het goede doel Wilde Ganzen voerde al enige tijd campagne met ‘#gelukt’, waarmee de succesvolle, kleinschalige aanpak van Wilde Ganzen werd aangeprezen. Helaas liep de bekendheid van het merk langzaam terug, waardoor duidelijk werd dat een jongere doelgroep #gelukt ook moest gaan begrijpen en omarmen. We besloten daarom met #gelukt te gaan teasen en mensen daardoor zelf te laten zoeken naar de afzender.

En gigantische hoeveelheid nieuwe bezoekers 

Uniek beeldconcept
Het bijzondere van Wilde Ganzen zit in de persoonlijke aanpak, waarbij een bevlogen Nederlander direct samenwerkt met iemand uit een derde wereldland. Dat maakt Wilde Ganzen uniek, en dat gaf ons een unieke kans om een beeld te maken voor de ‘hashtag’.

Miljoenen impressies, 7,5 keer meer bezoekers
Door onze teasercampagne genereerden we bijna 32 miljoen impressies. De website van Wilde Ganzen werd in dezelfde periode gevonden door 765% meer bezoekers, die dus zélf op zoek zijn gegaan. Dat maakt hen zeer kwalitatieve leads voor volgende campagnes.

Bekijk ons werk

Oogfitness

Doe je mee aan Oogfitness?

Reclamecampagne met social video’s, print, in-store

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS

Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Bijenkorf valentijnsdag kraskaart

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins

Ga op de foto met Jan Smit bij winkelcampagne Pearle

Unito

Social video voor Unito, uitdager in kranen

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.